V roce 2016 pracovník Googlu Andrey Lipattsev zveřejnil seznam tří nejdůležitějších faktorů, na které by neměl zapomínat žádný majitel webu, stejně tak jako marketingové agentury, SEO specialisté a copywriteři. Na první pohled jde o tři velmi jednoduché věci. Dosáhnout jejich optimálního stavu je ovšem velmi složité a trvá to po mnoho měsíců, někdy i let. Jedná se o:

  1. obsah,

  2. linkbuilding,

  3. web rank.

 

Bez ohledu na pořadí důležitosti se musíte soustředit na všechny tři aspekty stránek. Bez toho se nemůžete dočkat kýženého úspěchu. Dnes se podíváme na jeden z nich, a to zpětné odkazy. Stejně, jako byli důležité před čtyřmi lety, jsou klíčové i dnes. Jejich důležitost proto za žádných okolností nesmíte brát na lehkou váhu. Podívejme se blíž na SEO linkbuilding https://www.seolight.cz/ a jak ho bezpečně a efektivně dosáhnout.

Linkbuilding byznys spojení

Proč jsou odkazy to hlavní

To, že vytváření zpětných odkazů je jednou z nejdůležitějších dovedností v SEO oblasti. Není to přitom nic snadného, protože musíte skloubit dohromady hned několik dovedností. Připravit kvalitní obsah, případně mít po ruce šikovného copywritera, umět se prodat a samozřejmě rozumět HTML kódu, programování a mnoha dalším věcem. Naučit by se to měl každý, kdo v této oblasti pracuje a kdo poté bude schopen své dovednosti uvést v praxi.

Sociální média odkazy

Cenové rozpětí je různé

Nyní nemluvíme o placených odkazech, ale o práci linkbuildera. V případě juniora cena nebude vysoká, většina z nich se řekne o 150 až 200 Kč za hodinu. Příliš za něj neutratíte, ale také se s ním nejspíš daleko nedostanete. Nakonec to proto budou vyhozené peníze. Chcete-li skutečně profesionální služby, vsaďte na někoho, kdo se v oboru pohybuje již dlouho a skutečně ví, co dělá. U odborníka ale čekejte cenu kolem 1000 Kč za hodinu. U něj se ale můžete spolehnout na to, že vám poskytne kvalitu a velmi dobře ví, jak funguje SEO z technického i obsahového pohledu.